SLENDER YOU - formující cvičení pro každou ženy

 

     - formující cvičení pro každou ženu

Pro koho je cvičení Slender You vhodné?

Sestava 7 rekondičních stolů  Slender you nabízí cvičení atraktivní pro všechny věkové skupiny. Cvičení je též vhodné pro zlepšení pohyblivosti kloubů, pro ženy po porodu, astmatiky, diabetiky, nemocné s poruchami krevního oběhu, křečovými žílami a v neposlední řadě pro ženy mající potíže s nadváhou.

Udělejte si čas sami pro sebe!

Cvičení  Slender You je pro každého, kdo chce být zdravý a dobře vypadat, naprostou nezbytností. Věřte, naše tělo bez správného zatěžování není schopné dlouhodobě zdravě pracovat.

Není potřeba, abyste v posilovnách trávili celé večery. Základem úspěchu je pravidelnost. Vyhraďte si na cvičení čas alespoň dvakrát týdně.

Stačí 70 minut.

Zpevnění svalstva a zlepšení držení těla způsobí neuvěřitelnou změnu vzhledu a rozměrů.

 

Jak cvičení Slender You probíhá?

 

Postupně přecházíte z jednoho stolu na druhý. Na každém stole cvičíte 10 minut a stoly Vám pomáháji. Postupně procvičíte svaly celého těla a klouby, přitom se neunavíte ani nespotíte.

Jaké budete mít výsledky?

 

Pomocí těchto stolů Slender You výrazně zpevníte a zeštíhlíte celou postavu. Po každém ošetření budete pociťovat nárůst své energie a zároveň si současně odpočinete a uvolníte. V neposlední řadě zlepšíte svůj celkový zdravotní stav.

Co ještě poskytujeme?

 

Při příchodu do našeho studia, zpracujeme Vaší zdravotní kartu, provedeme měření celé postavy( změření na 10 místech a zvážení). Z těchto údajů zpracujeme počítačovou analýzu Vaší postavy. Po 10 cvičebních hodinách provedeme nové měření a počítačovou analýzu postavy - obdržíte tedy doklad o dosažených výsledcích. Vše v příjemném a klidném přostředí a pod dozorem odborně vyškoleného personálu.

Co potřebujete?

 

Potřebujete dlouhé tepláky, tričko, ponožky a ručník pod hlavu. Na hodiny se objednáváte a můžete si vybrat takový čas během dne, který zrovna Vám vyhovuje. Nemusíte se obávat selhání, na první hodině je třeba používat zařízení pasivním způsobem a uvidíte sama, jak rychle si cvičení osvojíte.

Pro dosažení maximálních výsledků je třeba docházet minimálně 2x týdně, nejlépe po dobu 6-ti týdnů.

Jaké účinky lze od pravidelného cvičení čekat?

Pomocí pasivních a opakujících se isokinetických pohybů izolovaných svalových skupin se postupně posiluje, zpevňuje a tvaruje postava a pomáhají se regulovat centimetry.

Zatímco stoly vytvářejí vaši novou postavu, relaxační pohyby zmírňují napětí a stres a vytváří pocit pohody.

Ze zdravotních přínosů je to především vyrovnání svalové dysbalance, zlepšené držení těla, zvýšení pohyblivosti a pružnosti kloubů a zlepšení krevního a lymfatického oběhu.

 

 

Sandbag table

Lehkými a rytmickými pohyby pomáhá
rozkládat tukové polštářky na bocích,
hýždích, stehnech a zároveň je zpevní
a zeštíhlí.

10 min. = 1000 pohybů

Sit up table

Společně s Vámi provádí cvičení
"sed a leh", při kterém posilujeme
břišní svaly, stehna, lýtka a bederní
partie

těla.
10 min. = 110 pohybů "sed-leh"

Leg table

Cvičení napodobuje pěší chůzi. Zeštíhlí
a zpevní celé dolní končetiny, zvláště vnitřní
a zevní stranu stehen. Procvičuje kyčelní
a kolenní klouby a upravuje oběh v dolních
končetinách.
10min. = 3km chůze

Waist, tummy, hip table

Lehce rytmicky zvedá a spouští nohy.
Formuje a zeštihluje pas, břicho, boky,
posiluje dolní část zad a zlepšuje tvar
hýždí.
10 min. = 900 sřtídavých pohybů dol.končetin

Vynikající cvičení věnující pozornost
linii pasu, modeluje pevné a ploché
břišní svalya dodává sílu a pružnost
dolní části zad.

Stretch table

Procvičuje celé tělo. Masírováním uvolňuje
krční a bederní páteř. Upevňuje hrudní koš,
prsa, břicho a lýtka. Zmenšuje nadbytek tuku
na pažích. Zlepšuje dýchání,držení těla
a pohyblivost.

Vibrator table

Dává Vám pocit příjemné relaxace.
Povzbuzuje a zlepšuje krevní oběh,
pomáhá uvolňovat přebytečnou vodu
a toxické látky z těla.

 


 


 

 
(c) www.bodystudio.cz